2018. március 29., csütörtök

Linzerkosárkák

Igazából ezeket megmaradt tésztából készítettem.
Az Angyalok könnye tortám tésztájából megmaradt karácsonykor, amit lefagyasztottam. Most használtam fel és ezt a finomságot sütöttem belőle. 


A tészta receptet IDE kattintva találjátok meg.

Az elkészítése nagyon egyszerű. A tésztát lisztezett felületen kinyújtom, nagyobb szájú pohárral vagy kiszúróval kiszúrom és kivajazott muffin formába helyezem őket. Mielőtt sütőbe teszem, villával megszúrkodom, hogy ne púposodjon fel. 190 fokos sütőben 5-10 perc alatt, amíg barnulni nem kezd, készre sütöm.
Krémet én most por és tej keverékét vertem fel és cseresznye befőttel díszítettem, de akár pudinggal, gyümölcsökkel és tortazselével, lekvárral, habtejszín felvert habjával, azt ízesítve is kínálhatjuk...
 
 
Megjegyzésem:
A tésztát vékonyra kell kinyújtani, hamar el is készül. Mielőtt kinyújtjuk, hűtőben pihentessük, így nem fog ragadni annyira.
Értékelésem: kiváló 3/3.

Jó sütést hozzá! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése