2014. április 6., vasárnap

Pudingos rakott palacsinta


Hozzávalók:
  • kb. 10 darab palacsinta
  • 1 csomag vaníliás puding
  • fél liter tej
  • 4-5 ek cukor
  • 1 tojás
  • töltelék tetszés szerint: kakaó, lekvár, fahéj, túró, mazsola
Kisütjük a palacsintákat, megtöltjük tetszés szerint és feltekerjük. A pudingot tejjel és cukorral elkészítjük, majd levesszük a tűzről és belekeverünk 1 tojást. Hagyjuk kicsit hűlni, amíg megtöltjük a palacsintákat. Én a Knorr sütőtálamba tettem őket két sorba, majd ráöntöttem a pudingot és 15-20 percig tepsibe átmelegítettem. 
Tálaláskor felvágjuk, mint egy sütit. Nagyon finom! :)


Megjegyzésem:

Hogy "feldobjam" egy kicsit a palacsintát, nem olyan régen találkoztam egy ilyen pudingos rakott palacsinta fotójával. Nagyon szeretjük a palacsintát, de hogy kicsit változtassak rajta, ráöntöttem a pudingot. Nagyon finom, főleg kakaós és fahéjas töltelékkel, de bármelyikkel elkészíthető.
Tortaként is elkészíthetjük. Ilyenkor a palacsintát ízesítem (kakaó vagy fahéj), feltekerem és körberakom a tortaformába, majd leöntöm pudinggal.

Pontozásom 3-as skálán: 3.

Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése