2021. február 7., vasárnap

Farsangi fánk - receptgyűjteményem, amiket kipróbáltam

 A február a farsang főszezonja. Ezért összegyűjtöttem a blogon lévő összes fánk receptemet. Idén is ki akarok próbálni legalább egy újat. Mivel a kelt tésztákban már elég jó vagyok, valószínű olyat is fogok sütni.
Az olajban sütés számomra kicsit mumus, nem nagyon szeretem, pedig az igazi és a legfinomabb fánkok akkor is abban készülnek, bár próbálkoztam a sütőben sütögetést, de azoknak az íze nem ugyanolyan! Ti hogy vagytok ezzel?!


Farsangi fánk receptjeim:

Receptért KATT a nevére!


Túrófánk sütőben

Amerikai fánk sütőben

Amerikai fánk

Churros, a spanyol fánk sütőben

Almafánk

Egyszerű túrófánk


Süsd meg valamelyiket! 

Süssünk-főzzünk együtt! :)


Kövess a közösségi oldalakon is, ahol nem csak receptek, hanem nagyon hasznos konyhai trükkök, tippek is vannak! Iratkozz fel BLOG-értesítőmre, ahol elsőként kapsz értesítést az új receptekről és további meglepetéseket is kapsz! KATT IDE!

Facebook: Kate receptes blogja

Instagram: kate.receptek  #katereceptesblogja

Facebook gasztro-csoport: Receptek Tudatos Gasztro Csoportja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése