2016. október 28., péntek

Babapalacsinta (11 hónapos kortól) - nem csak babáknak!

Hozzávalók:
1 banán
0,5 bögre zabpehely (+2 ek liszt - elhagyható)
1 tojás
1 ek olaj
pici ő. fahéj
ha szükséges 0,5 dl víz
Összekeverem a hozzávalókat és kicsit olajos palacsintasütőbe kanalazva, elterítve mindkét oldalát megsütöm. 1 palacsinta 1 kanál, de normál méretűre is süthetjük. Én tenyérnyi nagyságúakat készítettem, mint az amerikai palacsintát.
Megjegyzésem:
Kis vízzel hígítottam, mert túl sűrűnek éreztem a tésztáját. Az 1 éves kislányom imádja, falja! :)
Szerintem almával is elkészíthető, mivel az vizesebb gyümölcs, valószínű, nem kell a tésztájába víz.
Elvileg 8 hónapos kortól is adható, de akkor csak a tojás sárgáját rakjuk bele, fehérje 11 hótól ajánlott!

Pontozásom 3-as skálán: 3.

Jó étvágyat Babák! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése