2014. július 18., péntek

Görög saláta - horiatiki

Hozzávalók:
  • paradicsom
  • uborka
  • lilahagyma/vöröshagyma
  • lilakáposzta
  • saláta
  • paprika
  • (répa)
  • feta sajt vagy krémfehérsajt
  • oregánó, só, citrom leve, olívaolaj
  • olívabogyó
A zöldségeket, megmosom, a paradicsomot és az uborkát felkockázom, a paprikát és hagymát felkarikázom, a lilahagymát, a salátát és a répát csíkokra vágom. Ezeket egy salátás tálba teszem, olívabogyóval összekeverem óvatosan és fűszerezem, végül rákockázok sajtot. A tetejét is megszóróm még oregánóval és lehűtöm. Sültekhez és gyroshoz ajánlott!
Megjegyzésem:
Köretként is megállja a helyét. Én a répát kifelejtettem, de Görögországban sem volt benne. Paprika is inkább csak díszítésképpen, én azért beleraktam kettőt. Mennyiségeket azért nem írtam, mert attól függ, hogy hány főre készítjük. 2 főre kb. 1-2 db kell a db-os zöldségekből és úgy is kétszeri evésre elegendő.

Pontozásom 3-as skálán: 3.

Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése