2020. június 17., szerda

Tepertős tallér - gofrisütőben

Régebb óta követem @aranytepsi által készített ételeket, süteményeket. Receptjeivel gyakran találkozok a kifoztuk.hu oldalon és persze van neki saját blogja is.
Ez a recept is tőle van, azzal a különbséggel, hogy én gofrisütőben sütöttem a tallérokat, mert nincs tallér-sütőm. Az ötlet onnan jött, hogy régebben a sajtos tallért már sütöttem így, és az is jól sikerült benne :) Kisebbeket tudok ugyan sütni benne és vastagabbak, de gyorsan elkészíthető, egyszerre akár 4 db-ot is tudok így sütni (nagyságtól függ).


Hozzávalók:
25 dkg liszt
1 kk só
1 kk sütőpor
fél kk ő. bors
1 késhegynyi ő. köménymag
10 dkg tepertőkrém (én fokhagymásat raktam bele, érdekes íze volt, FINOM!)
1 tojás
5 dkg vaj
10 dkg tejföl

A hozzávalókat egy tálba teszem és összegyúrom egy nagy gombóccá, majd kis golyókat formálok belőle és ezeket sütöm ki gofrisütőben (vagy tallér-sütőben) aranyszínűre.

 

Megjegyzésem:
Gyorsan elkészíthető, finom, sós harapnivaló vendégváró, vagy csak úgy! :)
Ez egy viszonylag kis adag, nálunk hamar elfogyott! ;)
Értékelésem: 3/3 kiváló!

Kellemes sütést hozzá! :)


Kövess a közösségi oldalakon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése