2016. szeptember 13., kedd

Tejfölös-brokkolis csirkemell

Hozzávalók (2-3 adag):
15-20 dkg brokkoli
0,5 kg csirkemell filé
só, bors
szerecsendió
2 púpozott ek tejföl
kevés olaj
Köret:
1 bögre gersli
1 db húsleveskocka
víz
A csirkemellet felkockázom vagy csíkozom és kevés olajon (+ pici víz) párolom, majd pirosra sütöm. Addig a brokkolit kis rózsákra szedem és sós vízben megfőzöm félig készre. Összekeverem a tejföllel a fűszereket, hozzáadom a brokkolit, majd az egészet ráöntöm a csirkemellre és összemelegítem. Amikor rottyan, le is lehet venni a tűzről.
Köret: én hántolt árpát főztem köretnek hozzá. A gerslit előző este beáztattam vízbe. Egy edénybe 2x annyi vizet öntöttem, mint amennyi a gersli és egy húsleves kockát adtam hozzá ízesítésnek. Lassú tűzön főztem, amíg puha nem lett és a főzőlé is elfogyott.

Megjegyzésem:
Nagyon finom egytál lett belőle. Az árpát így még nem ettem köretként, de finom és egészséges is! :) Természetesen más körettel is elkészíthető pl. rizzsel.

Pontozásom 3-as skálán: 3.

Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése